blog rowerowy

Wykres roczny blog rowerowy Patrykose.bikestats.pl

linki

Zbiórka STC i gleba

Niedziela, 12 września 2010 Kategoria Trening długodystansowy, Szosa, Górski Trening
Km: 100.00 Km teren: 0.00 Czas: 04:07 km/h: 24.29
Pr. maks.: 58.00 Temperatura: 15.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Giant Defy 4 Triple Aktywność: Jazda na rowerze
Na zbiórce STC, był użytkownik bikestats Kr1s1983, na początkowych podjazdach dawałem sobie radę i tam gdzie wszyscy swoim tempem tak ja za Krzyśkiem, i niestety zabrakło mi sił, i na zjeździe przyhamowałem mocniej i już całkiem odpadłem z grupy. Goniłem, i na bruku zaliczyłem glebę, na szczęście nie wiem jak nie mogłem nie odnieść obrażeń ale tylko twarz trochę obdarta a w rowerze ucierpiał licznik który się odpiął i "wyfrunął" oraz lekko się obdarła owijka. Później zaczekałem na pewnego starszego pana co jechał parę min za mną, i razem zaliczyliśmy Krzyżówkę, Jakubika itd.

Za nie długo chyba robię podsumowanie sezonu, a miałem już w planach start w dolinie popradu. Więc raczej trochę odpocznę i zaczynam ćwiczenia siłowe. Czeka mnie napisanie nowego wpisu z podsumowaniem sezonu, chyba że kupię licznik od kolegi za 35zł to dalej będę jeździł, bo jazda bez liczniku na rowerze szosowym nie ma żadnego sensu.

poczatki na szosie niestety sa trudne.Ale zobaczysz ze z zbiorki na zbiorke bedzie szlo lepiej.Ja na mojej pierwszej wytrzymalem 15km w grupie:)Wczoraj faktycznie widzialem ze jechales z tylu na zjezdzie z Łęki no ale koledzy raczej nie byli skorzy na czekanie.Nie ejchalismy juz na Jakubik,mokro dosyc na tej Krzyzowce bylo,pozdr
kr1s1983
- 12:02 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lamar