blog rowerowy

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Patrykose.bikestats.pl

linki

Mocny trening w połowie za szosowcem

Czwartek, 8 lipca 2010 Kategoria Górski Trening, Trening krótkodystansowy, Wakacyjna jazda
Km: 39.06 Km teren: 0.00 Czas: 01:36 km/h: 24.41
Pr. maks.: 45.00 Temperatura: 25.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 340m Sprzęt: Merida Aktywność: Jazda na rowerze
Tak więc po paru dniach absencji od roweru, chciałem pojechać na Grybów, mocny trening na średnią żeby zobaczyć jak się czuję (oczywiście nie próżnowałem przez ten czas kiedy nie jeździłem). Od samego początku jazdy doszedłem szosowca na rowerze Trek (musiałem się mocno omordować bo on jechał dość szybko i musiałem rozwinąć swoją max prędkość dzisiaj po płaskim na obwodnicy 45km/h). Kiedy go doszedłem jechaliśmy 30 i 25km/h a później już tylko 20 i powyżej, po dłuższej konwersacji okazało się że po 8 miesięcznej przerwie powraca do kolarstwa bo upadł na zjeździe, gdy zjeżdżał z Jakubika, pod górę ostatnią go odstawiłem i z prędkością 20km/h na nią podjechałem, muszę powiedzieć że dawno nie czułem się tak świetnie na rowerku. I później do domu już tylko 30km/h żeby wyszła jak najlepsza średnia, jakbym jechał samemu jestem przekonany że średnia byłaby lepsza i wynosiłaby 25km/h ale 24 też jest znakomita ;)