blog rowerowy

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Patrykose.bikestats.pl

linki

Nowy Sącz - Gródek nad Dunajcem - Nowy Sącz (czyli przejażdżka wzdłóż jeziora rożnowskiego)

Sobota, 20 marca 2010 Kategoria Podjazd, Górski Trening
Km: 44.00 Km teren: 0.00 Czas: 02:07 km/h: 20.79
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 16.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 8000m Sprzęt: Merida Aktywność: Jazda na rowerze
A więc to pierwsza moja ważniejsza przejażdżka w sezonie, więc postaram się ją dokładniej opisać. (A i żeby powiększyć zdjęcie klikać w miniaturkę).

Rano dokładnie o godzinie 10:00 wyruszyłem się rozgrzać, razem z kolegą którego wyciągnąłem żebyśmy pojechali do empiku zakupiłem mapę nowego sącza i okolic (turystyczną jaką mi polecał Wojtek).

I później już ulicami Sącza jechałem sobie średnim tempem, wyjechałem bez problemów, ciepło, fajnie.

Później wyjechałem ze Sącza, przystanąłem żeby się napić i przy okazji zrobiłem zdjęcie w ktorym kierunku się wybieram (widoczne na znaku)

Tutaj już zaczyna się podjazd prowadzący aż na samo jezioro (ile liczył to zobaczcie na samym dole gdzie umieściłem profil, a i dla ciekawych po lewej na samej górze willa korala).

Tu już wyjechałem prawie na samą górę, jeszcze jedno wypłaszczenie, chwilowy zjazd, no i kolejne metry wspinaczki.

A tu prezentuję z tego samego miejsca co na poprzednim zdjęciu, widok na Nowy Sącz, który został dawno temu w tyle.

Wypłaszczenie, lekki krótki zjazd no i jeszcze 2km tego podjazdu.

Po tych 2km nadszedł czas, na bardzo długi zjazd na którym osiągałem zawrotne prędkości, a od razu po nim rozpocząłem jazdę wzdłóż jeziora rożnowskiego co było celem mojego wyjazdu.

Tu już jestem w połowie jazdy wzdłóż, piękny widok prawda?

I zajechałem do gródka (zdjęcie akurat z drugiej strony ale to w gródku)

A tutaj zrobiłem sobie istny bufet :) Zjadłem Liona, wypiłem resztki wody, i do Sącza.

Przepraszam za tytuł trasy który dałem na bikemap, ale zaznaczyłem że nie będzie widzane globalnie więc wpisałem byle co.